Mając na uwadze znaczenie bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych dla realizacji celów prowadzonej działalności gospodarczej, która dotyczy w szczególności obszaru o danych dotyczących zdrowia pacjentów, zarząd firmy deklaruje podejmowanie wszelkich działań zmierzających do utrzymania jak najwyższego poziomu stosowanych środków bezpieczeństwa aby dane osobowe naszych pacjentów, kontrahentów, podmiotów z którymi podejmujemy współpracę w ramach wzajemnych umów jak i samych pracowników były właściwie chronione.
Powyższe postanowienie jest wyrazem dążenia do dochowania staranności na każdym etapie przetwarzania danych osobowych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych jak i tradycyjnej formy w postaci dokumentacji papierowej.
Przyjęta deklaracja ma na celu ugruntowanie świadomości naszym pacjentom, kontrahentom, firmą świadczącym usługi, pracownikom że nasza firma zachowuje najwyższe standardy ochrony danych osobowych, a także respektuje obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa.
Wskazujemy również, że jeżeli będzie konieczność uzyskania innych dodatkowych informacji związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych lub skorzystania z praw przysługujących na podstawie RODO, to prosimy o kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych (IOD) Panem Robertem Wodejko, kontakt z nim możliwy jest poprzez email: iod@teleradius.pl, telefon: +48 (71) 777 69 99 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
W celu realizacji obowiązków informacyjnych jakie winien spełnić Administrator danych, wynikających z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, czyli wówczas kiedy te dane pozyskujemy bezpośrednio od osób, których dane dotyczą, poniżej zamieszczamy wszelkie wymagane informacje w tym zakresie do zapoznania się z nimi w odniesieniu do obszarów przetwarzania.
INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzoną działalnością leczniczą, związaną z udzielaniem świadczeń zdrowotnych w postaci diagnostyki obrazowej za pomocą systemów teleinformatycznych, jest TELERADIUS Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 54 – 412), ul. Klecińska 182, telefon 71/ 7776999, adres skrzynki poczty elektronicznej: biuro@teleradius.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt z nim możliwy jest za pośrednictwem adresu skrzynki poczty elektronicznej: iod@teleardius.pl, numeru telefonu 71/ 7776999 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3. Dane osobowe będziemy przetwarzać w celach:
1) realizacji czynności poprzedzających zawarcie umowy, spełnienia warunków ogłoszonego konkursu ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych, jak i realizacji warunków i zobowiązań określonych w zawartej umowie w związku z przyjęciem oferty jako „przyjmujący zamówienie” na podstawie prawnej określonej w art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej;
2) wywiązania się z ustawowych obowiązków, jakie spoczywają na Administratorze w szczególności wynikających z przepisów podatkowych, m.in na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, jak i wymogu prowadzenia Ksiąg rachunkowych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
3) przesłankami legalizującymi przetwarzanie danych osobowych na gruncie „RODO” w odniesieniu do celów wskazanych z ppkt 1 - 2 jest art. 6 ust. 1 lit. b i c;
4) dane osobowe mogą być również przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, gdzie przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. f. Taki cel przetwarzania danych osobowych może wystąpić w przypadku konieczności podjęcia działań związanych z potencjalnym wyegzekwowaniem zaległych należności wskutek niedotrzymania warunków umowy. Prawnie uzasadniony interes administratora do przetwarzania danych osobowych będzie wynikać z możliwości podejmowania dalszych czynności przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa.
4. Przekazane dane będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: uprawnionym podmiotom, organom w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, firmom współpracującym, które świadczą usługi na rzecz administratora w obszarach obsługi prawnej, bezpieczeństwa informacji, z którymi zostały zawarte umowy przetwarzania danych w imieniu administratora (np. dostawcy usług IT, hostingowych, serwisanci urządzeń, podmioty obsługujące zadania księgowo - kadrowe), Poczta Polska.
5. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania i realizacji umowy. Po jej wygaśnięciu przez okres minimum 5 lat w zakresie wymaganym przepisami prawa do celów podatkowych. Liczy się go od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku lub innych należności. Po tych terminach dane będą usuwane lub niszczone, chyba, że inne przepisy prawa będą nakładać obowiązek dłuższego ich przechowywania. W przypadku podejmowania działań prawnych w celu odzyskania należności, termin ten będzie wynikał z okresu przedawnienia roszczeń.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania jak i żądania ich usunięcia, ale w określonych przypadkach. Przysługuje również prawo do wniesienia sprzeciwu ze względu na szczególną sytuację osoby, której dane są przetwarzane w odniesieniu do celu określonego w pkt 3 - ppkt 4.
8. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych narusza przepis „RODO” przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9. Podanie danych jest warunkiem koniecznym do zawarcia umowy, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i niezbędne do realizacji zawartej umowy. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwości jej zawarcia.
10. Dane udostępnione nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, które mogą wywołać określony skutek prawny, w tym w formie profilowania.
INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku ze świadczeniem usług na rzecz „Zleceniodawcy” jest TELERADIUS Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 54 – 412), ul. Klecińska 182, telefon 71/ 7776999, adres skrzynki poczty elektronicznej: biuro@teleradius.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt z nim możliwy jest za pośrednictwem adresu skrzynki poczty elektronicznej: iod@teleardius.pl, numeru telefonu 71/ 7776999 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3. Dane osobowe będziemy przetwarzać w celach:
1) realizacji czynności poprzedzających zawarcie umowy, spełnienia warunków jak i realizacji zobowiązań określonych w zawartej umowie w związku z podjęciem współpracy o realizowaniu usługi na rzecz Administratora, m.in. w oparciu o art. 750 (umowa o świadczenie usług), art. 734 (umowa zlecenie) na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
2) wywiązania się z ustawowych obowiązków, jakie spoczywają na Administratorze w szczególności wynikających z przepisów podatkowych, m.in na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, jak i wymogu prowadzenia Ksiąg rachunkowych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
3) przesłankami legalizującymi przetwarzanie danych osobowych na gruncie „RODO” w odniesieniu do celów wskazanych z ppkt 1 – 2 jest art. 6 ust. 1 lit. b i c;
4) dane osobowe mogą być również przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, gdzie przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. f. Taki cel przetwarzania danych osobowych może wystąpić w przypadku konieczności podjęcia działań związanych z potencjalnym wyegzekwowaniem zaległych należności wskutek niedotrzymania warunków umowy. Prawnie uzasadniony interes administratora do przetwarzania danych osobowych będzie wynikać z możliwości podejmowania dalszych czynności przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa.
4. Przekazane dane będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: uprawnionym podmiotom, organom w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, firmom współpracującym, które świadczą usługi na rzecz administratora w obszarach obsługi prawnej, bezpieczeństwa informacji, z którymi zostały zawarte umowy przetwarzania danych w imieniu administratora (np. dostawcy usług IT, hostingowych, serwisanci urządzeń, podmioty obsługujące zadania księgowo - kadrowe), Poczta Polska.
5. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania i realizacji umowy. Po jej wygaśnięciu przez okres minimum 5 lat w zakresie wymaganym przepisami prawa do celów podatkowych. Liczy się go od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku lub innych należności. Po tych terminach dane będą usuwane lub niszczone, chyba, że inne przepisy prawa będą nakładać obowiązek dłuższego ich przechowywania. W przypadku podejmowania działań prawnych w celu odzyskania należności, termin ten będzie wynikał z okresu przedawnienia roszczeń.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania jak i żądania ich usunięcia, ale w określonych przypadkach. Przysługuje również prawo do wniesienia sprzeciwu ze względu na szczególną sytuację osoby, której dane są przetwarzane w odniesieniu do celu określonego w pkt 3 - ppkt 4.
8. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych narusza przepis „RODO” przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9. Podanie danych jest warunkiem koniecznym do zawarcia umowy, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i niezbędne do realizacji zawartej umowy. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwości jej zawarcia.
10. Dane udostępnione nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, które mogą wywołać określony skutek prawny, w tym w formie profilowania.
INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach prowadzonej rekrutacji jest TELERADIUS Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 54 – 412), ul. Klecińska 182, telefon 71/ 7776999, adres skrzynki poczty elektronicznej: biuro@teleradius.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt z nim możliwy jest za pośrednictwem adresu skrzynki poczty elektronicznej: iod@teleardius.pl, numeru telefonu 71/ 7776999 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3. Dane osobowe zbierane są w celu realizacji przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego i nie będą przetwarzane do celu przyszłej rekrutacji. Będziemy je przetwarzać na podstawie prawnej:
a) określonej w art. 22¹§1 i §4 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, przesłanką legalizującą przetwarzanie danych osobowych na podstawie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. b i c (przetwarzanie niezbędne do realizacji czynności przed zawarciem umowy, w przypadku konieczności zrealizowania uprawnienia lub obowiązku wynikającego z przepisów prawa);
b) określonej w z art. 22¹ª§1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, przesłanką legalizującą przetwarzanie danych osobowych na podstawie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. a, w przypadku przetwarzania Pani/Pana innych danych osobowych, gdzie wymagane jest wyrażenie zgody;
c) określonej w art. 22¹ᵇ§1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, przesłanką legalizującą przetwarzanie danych osobowych na podstawie „RODO” jest art. 9 ust. 2 lit. a, jeżeli w przesłanych dokumentach zawarte są dane, o których jest mowa w art. 9 ust. 1 „RODO” (szczególne kategorie), które zostały przekazane z własnej inicjatywy w oparciu o Pani/Pana zgodę na ich przetwarzanie.
4. Przekazane dane będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: uprawnionym podmiotom, organom w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, firmom współpracującym, które świadczą usługi na rzecz administratora w obszarach obsługi prawnej, bezpieczeństwa informacji, firmom, z którymi zostały zawarte umowy przetwarzania danych w imieniu administratora (np. dostawcy usług IT, hostingowych, serwisanci urządzeń, podmioty obsługujące zadania księgowo - kadrowe), Poczta Polska.
5. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacji będą przechowywane do czasu jej zakończenia, a następnie w terminie 30 dni protokolarnie niszczone. Dane osobowe wyłonionego kandydata do zatrudnienia będą dalej przetwarzane w ramach zawartej umowy i zostaną dołączone do akt osobowych.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Przysługuje również prawo żądania ich usunięcia w określonych przypadkach, kiedy została wyrażona zgoda na ich przetwarzanie. Można również skorzystać z prawa do przenoszenia danych w przypadku spełnienia określonych wymogów i możliwości technicznych, dla których wyrażono zgodę na ich przetwarzanie.
8. Zgoda na przetwarzanie dodatkowych danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie. Jej cofnięcie nie będzie wpływało na zgodność z prawem ich przetwarzania przed wycofaniem zgody. Może ono mieć następującą formę: „Wycofuję zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ………………., udzieloną w dniu…………w celu………….,podpis osoby, której dane dotyczą”.
9. Jeżeli Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych narusza przepisy „RODO” przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
10. Podanie danych osobowych w celu realizacji rekrutacji, wynikające z art. 22¹§1 i §4 Kodeksu pracy są wymogiem ustawowym, określone w podanym przepisie prawa i niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
11. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, które mogą wywołać określony skutek prawny, w tym w formie profilowania.
INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z zatrudnieniem jest TELERADIUS Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 54 – 412), ul. Klecińska 182, telefon 71/ 7776999, adres skrzynki poczty elektronicznej: biuro@teleradius.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt z nim możliwy jest za pośrednictwem adresu skrzynki poczty elektronicznej: iod@teleardius.pl, numeru telefonu 71/ 7776999 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z zatrudnieniem jest wypełnianie obowiązków prawnych jakie spoczywają na pracodawcy, wobec pracownika. Podstawami prawnymi ich przetwarzania będą wówczas:
a) art. 22¹ § 2, 3, 4, art. 94 w związku z art. 114, 229, 234, 235, 237 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jak i ustaw regulujących system ubezpieczeń społecznych, dotyczących podatków dochodowych od osób fizycznych, dla których przesłanką legalizującą ich przetwarzanie na podstawie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. b (czyli wywiązanie się z określonych obowiązków prawnych prowadzenia właściwej dokumentacji pracowniczej, wykonywania szczególnych praw w obszarze prawa pracy, badań profilaktycznych, zgłaszania i dokumentowania wypadków w pracy, zabezpieczenia społecznego i interesów osoby zatrudnionej, podejmowania środków prawnych w skutek wyrządzenia szkody - jakie spoczywają na administratorze danych).
4. Dane osobowe mogą być również przetwarzane na podstawach prawnych:
a) w przypadku innych danych osobowych niż te, które wynikają z obowiązków prawnych pracodawcy - wyrażonej zgody określonej w art. 22¹ª§1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy a przesłanką legalizującą ich przetwarzanie na podstawie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. a;
b) w przypadku przekazanych z inicjatywy Pani/Pana, o których jest mowa w art. 9 ust. 1 „RODO” (szczególne kategorie), konieczna będzie również zgoda na ich przetwarzanie, na podstawie art. 22¹ᵇ§1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy a przesłanką legalizującą ich przetwarzanie na podstawie „RODO” jest wówczas art. 9 ust. 2 lit. a;
5. Przekazane dane będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: uprawnionym podmiotom, organom w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, firmom współpracującym, które świadczą usługi na rzecz administratora w obszarach obsługi prawnej, bezpieczeństwa informacji, wykonujących badania profilaktyczne, szkolenia, firmom, z którymi zostały zawarte umowy przetwarzania danych w imieniu administratora (np. dostawcy usług IT, hostingowych, serwisanci urządzeń, podmioty obsługujące zadania księgowo - kadrowe), Poczta Polska.
6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Dane osobowe gromadzone w związku z zatrudnieniem (akta osobowe) będą przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł, chyba że odrębne przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dokumentacji pracowniczej. Dokumenty służące do ustaleń podstawy wymiaru emerytury lub renty, finansowo- księgowe, potwierdzające opłacanie składek ZUS, będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i mogą wynosić 50, 10 lub 5 lat, po tym okresie będą podlegać protokolarnemu zniszczeniu. W przypadku podejmowania czynności związanych z dochodzeniem należności finansowych wskutek wyrządzenia szkody, będą przechowywane na czas niezbędny do przedawnienia ustawowych terminów tych procedur pranych lub do momentu zakończenia postępowania.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Przysługuje również prawo żądania ich usunięcia w określonych przypadkach, kiedy została wyrażona zgoda na ich przetwarzanie. Można również skorzystać z prawa do przenoszenia danych w przypadku spełnienia określonych wymogów i możliwości technicznych w odniesieniu do tych zebranych na podstawie określonej w pkt. 4a i 4b.
9. Zgoda na przetwarzanie dodatkowych danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie. Jej cofnięcie nie będzie wpływało na zgodność z prawem ich przetwarzania przed wycofaniem zgody. Może ono mieć następującą formę: „Cofam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ………………., udzieloną w dniu…………w celu………….,podpis osoby, której dane dotyczą”.
10. Jeżeli Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych narusza przepisy „RODO” przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
11. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z określonych przepisów prawa jest wymogiem ustawowym i konieczne do nawiązania stosunku pracy i wywiązania się z obowiązków prawnych nałożonych na pracodawcę. Podanie innych danych jest dobrowolne.
12. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, które mogą wywołać określony skutek prawny, w tym w formie profilowania.
INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją umowy o wykonywanie usługi w zakresie udzielana świadczeń zdrowotnych w postaci diagnostyki obrazowej za pomocą systemów teleinformatycznych, jest TELERADIUS Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 54 – 412), ul. Klecińska 182, telefon 71/ 7776999, adres skrzynki poczty elektronicznej: biuro@teleradius.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt z nim możliwy jest za pośrednictwem adresu skrzynki poczty elektronicznej: iod@teleardius.pl, numeru telefonu 71/ 7776999 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3. Dane osobowe będziemy przetwarzać w celach:
1) realizacji czynności poprzedzających zawarcie umowy, spełnienia warunków jak i realizacji zobowiązań określonych w zawartej umowie w związku z podjęciem współpracy o realizowaniu świadczenia zdrowotnego na rzecz TELERADIUS Spółka z o.o. w oparciu o podstawy prawne, jak: art. 750 (umowa o świadczenie usług), lub art. 734 (umowa zlecenie) określone w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
2) wywiązania się z ustawowych obowiązków, jakie spoczywają na Administratorze w szczególności wynikających z przepisów podatkowych, m.in na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, ustawy z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, odprowadzania stosownych składek do ZUS, na podstawie ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych, czy też wymogu prowadzenia Ksiąg rachunkowych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości;
3) przesłankami legalizującymi przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO”, w odniesieniu do celów wskazanych z ppkt 1 – 2, jest art. 6 ust. 1 lit. b i c;
4) dane osobowe mogą być również przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, gdzie przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. f. Taki cel przetwarzania danych osobowych może wystąpić w przypadku konieczności podjęcia działań związanych z potencjalnym wyegzekwowaniem należności w skutek niedotrzymania warunków umowy, konieczności zapłaty kar umownych, podjęcia działań w związku z wyrządzoną szkodą mająca związek z realizowaną usługą. Prawnie uzasadniony interes administratora do przetwarzania danych osobowych będzie wynikać z możliwości podejmowania dalszych czynności przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa.
4. Przekazane dane będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: uprawnionym podmiotom, organom w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, firmom współpracującym, które świadczą usługi na rzecz administratora w obszarach obsługi prawnej, bezpieczeństwa informacji, NFZ, podmiotom leczniczym współpracującym w obszarze udzielanych świadczeń zdrowotnych, podmiotom, z którymi zostały zawarte umowy przetwarzania danych w imieniu administratora (np. dostawcy usług IT, hostingowych, serwisanci urządzeń, podmioty obsługujące zadania księgowo - kadrowe), Poczta Polska.
5. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania i realizacji umowy. Po jej wygaśnięciu przez okres minimum 5 lat w zakresie wymaganym przepisami prawa do celów podatkowych. Liczy się go od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku lub innych należności. Po tych terminach dane będą usuwane lub niszczone, chyba, że inne przepisy prawa będą nakładać obowiązek dłuższego ich przechowywania. W przypadku podejmowania działań prawnych w celu odzyskania należności, termin ten będzie wynikał z okresu przedawnienia roszczeń.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania jak i żądania ich usunięcia, ale w określonych przypadkach. Przysługuje również prawo do wniesienia sprzeciwu ze względu na szczególną sytuację osoby, której dane są przetwarzane w odniesieniu do celu określonego w pkt 3 - ppkt 4.
8. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych narusza przepis „RODO” przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9. Podanie danych jest warunkiem koniecznym do zawarcia umowy, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i niezbędne do realizacji zawartej umowy. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwości jej zawarcia.
10. Dane udostępnione nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, które mogą wywołać określony skutek prawny, w tym w formie profilowania.
INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem korespondencji przy wykorzystaniu adresów poczty elektronicznej, jest TELERADIUS Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 54 – 412), ul. Klecińska 182, telefon 71/ 7776999, adres skrzynki poczty elektronicznej: biuro@teleradius.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt z nim możliwy jest za pośrednictwem adresu skrzynki poczty elektronicznej: iod@teleardius.pl, numeru telefonu 71/ 7776999 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celach:
a) prowadzenia komunikacji za pomocą poczty elektronicznej w związku z funkcjonowaniem adresu w domenie @teleradius.pl, w tym przeglądania otrzymywanych wiadomości i udzielania odpowiedzi na zainicjowaną komunikację, na podstawie prawnej wynikającej z art. 60-65¹ Kodeksu cywilnego (oświadczenie woli – własna inicjatywa i chęć kontaktu z firmą TELERADIUS), dla której przesłanką legalizującą przetwarzanie danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. a (zgoda) w związku z art. 18 ust. 1 pkt 1 i 6 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
b) realizacji czynności poprzedzających zawarcie umowy jak i do jej wykonania (np. w związku z rekrutacją, realizowaną umową o pracę, prowadzenia korespondencji w związku z postanowieniami wynikającymi z zawartych umów na gruncie prawa cywilnego), dla potrzeb zachowania prawidłowej organizacji pracy i wywiązywania się z określonych obowiązków spoczywającym na pracodawcy, zleceniodawcy, wówczas podstawy prawne ich przetwarzania będą wynikać z takich ustaw jak, np. Kodeks pracy, art. 734-750 Kodeks cywilny (umowa zlecenie, umowa o współpracy);
c) wywiązania się z określonych obowiązków i zadań , które kształtują wzajemne realizacje pomiędzy innymi podmiotami leczniczymi, pracownikami, osobami świadczącymi usługi, pacjentami a TELERADIUS Spółka z o.o. – podmiotem wykonującym działalność leczniczą, np. poprzez realizację dostępu do dokumentacji medycznej, do kontaktu z uprawnionymi podmiotami sprawującymi nadzór nad działalnością podmiotu leczniczego, wówczas podstaw prawnych należy wskazywać w takich ustawach jak, np.: o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, o działalności leczniczej;
d) przesłankami legalizującymi przetwarzanie danych osobowych, do celów wskazanych powyżej, na gruncie „RODO” będzie art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 9 ust. 2 lit. h.
4. Przekazane dane będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: uprawnionym organom, podmiotom w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, NFZ, firmom współpracującym, które świadczą usługi na rzecz administratora w obszarach obsługi prawnej, bezpieczeństwa informacji, z którymi zostały zawarte umowy przetwarzania danych w imieniu administratora (np. dostawcy usług IT, hostingowych, serwisanci urządzeń, podmioty obsługujące zadania księgowo - kadrowe), podmiotom leczniczym w celu zachowania ciągłości prawidłowego leczenia, pacjentom lub osobom przez nich upoważnionych jeżeli będzie to miało związek z udostępnianiem drogą elektroniczną dokumentacji medycznej.
5. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Administrator przechowuje dane osobowe wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji ich celu przetwarzania a następnie je usuwa. W przypadku cofnięcia zgody na ich dalsze przetwarzanie zostaną niezwłocznie usunięte. W odniesieniu do realizacji umów, świadczenia usług zdrowotnych dane osobowe są przechowywane przez czas niezbędny do ich realizacji, a po jej zakończeniu będą przetwarzane przez okres potrzebny na wykazanie prawidłowości wykonania obowiązków, do upływu terminów wskazanych w przepisach prawa. Okres ten będzie różny i może wynosić do 5 lat licząc od początku roku następującego po roku, w którym podjęto określone czynności, wykonywano obowiązki, zrealizowano usługę, następnie będą usuwane.
7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie. Jej cofnięcie nie będzie wpływało na zgodność z prawem ich przetwarzania przed wycofaniem zgody. Może ono mieć następującą formę: „Cofam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ………………., udzieloną w dniu…………w celu………….,podpis osoby, której dane dotyczą”.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Można również skorzystać z prawa do usunięcia danych w określonych przypadkach.
9. Jeżeli Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych narusza przepis „RODO” przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
10. Podanie danych osobowych w celu określonym w pkt 3a jest dobrowolne, jednocześnie ich brak powoduje niemożliwość kontaktu i wymiany korespondencji, w przypadku celów określonym w pkt 3b i 3c podanie danych jest warunkiem koniecznym do zainicjowania rekrutacji, zawarcia i wykonywania umowy, realizacji zobowiązań administratora w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwości wywiązania się z określonych postanowień umownych jak i obowiązków prawnych.
11. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, które mogą wywołać określony skutek prawny, w tym w formie profilowania.
INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, gromadzeniem i udostępnianiem dokumentacji medycznej jest TELERADIUS Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 54 – 412), ul. Klecińska 182, telefon 71/ 7776999, adres skrzynki poczty elektronicznej: biuro@teleradius.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt z nim możliwy jest za pośrednictwem adresu skrzynki poczty elektronicznej: iod@teleardius.pl, numeru telefonu 71/ 7776999 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3. Jako podmiot wykonujący działalność leczniczą przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe w celach: zachowania ciągłości udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie diagnostyki obrazowej na rzecz innych podmiotów leczniczych za pośrednictwem systemów teleinformatycznych, zbierania, przechowywania, udostępniania dokumentacji medycznej.
4. Podstawami prawnymi, które uprawniają nas do ich przetwarzania są:
a) art. 3 ustawy z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia;
b) art. 24, 25, 26, 27, 29 ustawy z dnia 06 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
c) art. 3 ust. 1 w związku z art. 4 ust 1 pkt. 1 i art. 22 ust. 5 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej;
d) § 1 w związku z § 3, 4 i 5 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 kwietnia 2019 r. w sprawie standardów organizacyjnych opieki zdrowotnej w dziedzinie radiologii i diagnostyki obrazowej wykonywanej za pośrednictwem systemów teleinformatycznych;
e) przesłankami legalizującymi ich przetwarzanie na podstawie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c - czyli wywiązywanie się z określonych obowiązków prawnych, wykonywania szczególnych uprawnień, jak i art. 9 ust. 2 lit. h - czyli w związku z zapewnianiem opieki zdrowotnej, diagnozy medycznej.
5. Przekazane dane będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: uprawnionym organom, podmiotom w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, w szczególności podległych Ministrowi Zdrowia, NFZ, Rzecznikowi Praw Pacjenta, firmom współpracującym, które świadczą usługi na rzecz administratora w obszarach obsługi prawnej, bezpieczeństwa informacji, firmom, z którymi zostały zawarte umowy przetwarzania danych w imieniu administratora (np. dostawcom usług IT, hostingowych, serwisantom urządzeń), innym podmiotom leczniczym w celu zachowania procesu ciągłości udzielania świadczeń zdrowotnych, osobom upoważnionym przez samego pacjenta, Poczcie Polskiej.
6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres:
a) 20 lat w ramach zgromadzonej dokumentacji medycznej w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, okres ten liczy się od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu w dokumentacji medycznej;
b) 5 lat w przypadku skierowań na badania lub zleceń lekarza, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym udzielono świadczenia zdrowotnego;
c) po upływie okresów wskazanych powyżej dokumentacja medyczna będzie protokolarnie niszczona, może być również przed jej zniszczeniem wydana pacjentowi lub innym uprawnionym osobom.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
9. Jeżeli Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych narusza przepisy „RODO” przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
10. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym ze wskazanych powyżej przepisów prawa jest wymogiem ustawowym i koniecznym do prawidłowego wykonania świadczeń zdrowotnych, w tym do udostępniania dokumentacji medycznej. Niepodanie tych danych może być m.in. podstawą do niewykonalności realizacji obowiązku podmiotu leczniczego w zakresie udostępniania dokumentacji medycznej.
11. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, które mogą wywołać określony skutek prawny, w tym w formie profilowania.
INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzoną działalnością w zakresie przekazywanych informacji handlowych, jest TELERADIUS Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 54 – 412), ul. Klecińska 182, telefon 71/ 7776999, adres skrzynki poczty elektronicznej: biuro@teleradius.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt z nim możliwy jest za pośrednictwem adresu skrzynki poczty elektronicznej: iod@teleardius.pl, numeru telefonu 71/ 7776999 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3. Celem przetwarzania danych osobowych jest przekazywanie informacji o świadczonej usłudze związanej z udzielaniem świadczeń zdrowotnych w postaci diagnostyki obrazowej za pomocą systemów teleinformatycznych na wcześniejsze zainteresowanie innego podmiotu leczniczego. W ramach tej informacji mogą być przekazane dane o aktualnej formie świadczenia tej usługi, cennikach i innych aktywnościach związanych z naszą ofertą handlową lub budowaniem wzajemnych relacji z „podmiotami zlecającymi”. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym celu jest art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, ale pod warunkiem wyrażenia wcześniejszej zgody na przekazywanie takiej informacji, wskazującej dopuszczalne kanały komunikacji tj. poczta elektroniczna, telefon, inna forma. Przesłanką legalizująca na ich przetwarzanie na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. a (zgoda) w odniesieniu do korzystania ze środków komunikacji elektronicznej lub przy wykorzystaniu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.
4. Przekazane dane będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: uprawnionym podmiotom, organom w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, firmom współpracującym, które świadczą usługi na rzecz administratora w obszarach obsługi prawnej, bezpieczeństwa informacji, z którymi zostały zawarte umowy przetwarzania danych w imieniu administratora (np. dostawcy usług IT, hostingowych, serwisanci urządzeń, podmioty obsługujące zadania księgowo - kadrowe), Poczta Polska.
5. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe będą przechowywane do momentu cofnięcia zgody, następnie usuwane, chyba, że inne przepisy prawa będą nakładać obowiązek dłuższego ich przechowywania.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania jak i również prawo żądania ich usunięcia w związku z wyrażoną zgodą na ich przetwarzanie.
8. Wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie. Jej cofnięcie nie będzie wpływało na zgodność z prawem ich przetwarzania przed wycofaniem zgody. Może ono mieć następującą formę: „Cofam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ………………., udzieloną w dniu…………w celu………….,podpis osoby, której dane dotyczą”.
9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych narusza przepis „RODO” przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
10. Podanie danych jest dobrowolne w związku z koniecznością wyrażenia zgody. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwości przekazywania informacji handlowych.
11. Dane udostępnione nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, które mogą wywołać określony skutek prawny, w tym w formie profilowania.
Mając na uwadze znaczenie bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych dla realizacji celów prowadzonej działalności gospodarczej, która dotyczy w szczególności obszaru o danych dotyczących zdrowia pacjentów, zarząd firmy deklaruje podejmowanie wszelkich działań zmierzających do utrzymania jak najwyższego poziomu stosowanych środków bezpieczeństwa aby dane osobowe naszych pacjentów, kontrahentów, podmiotów z którymi podejmujemy współpracę w ramach wzajemnych umów jak i samych pracowników były właściwie chronione.
Powyższe postanowienie jest wyrazem dążenia do dochowania staranności na każdym etapie przetwarzania danych osobowych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych jak i tradycyjnej formy w postaci dokumentacji papierowej.
Przyjęta deklaracja ma na celu ugruntowanie świadomości naszym pacjentom, kontrahentom, firmą świadczącym usługi, pracownikom że nasza firma zachowuje najwyższe standardy ochrony danych osobowych, a także respektuje obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa.
Wskazujemy również, że jeżeli będzie konieczność uzyskania innych dodatkowych informacji związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych lub skorzystania z praw przysługujących na podstawie RODO, to prosimy o kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych (IOD) Panem Robertem Wodejko, kontakt z nim możliwy jest poprzez email: iod@teleradius.pl, telefon: +48 (71) 777 69 99 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
W celu realizacji obowiązków informacyjnych jakie winien spełnić Administrator danych, wynikających z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, czyli wówczas kiedy te dane pozyskujemy bezpośrednio od osób, których dane dotyczą, poniżej zamieszczamy wszelkie wymagane informacje w tym zakresie do zapoznania się z nimi w odniesieniu do obszarów przetwarzania.
INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzoną działalnością leczniczą, związaną z udzielaniem świadczeń zdrowotnych w postaci diagnostyki obrazowej za pomocą systemów teleinformatycznych, jest TELERADIUS Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 54 – 412), ul. Klecińska 182, telefon 71/ 7776999, adres skrzynki poczty elektronicznej: biuro@teleradius.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt z nim możliwy jest za pośrednictwem adresu skrzynki poczty elektronicznej: iod@teleardius.pl, numeru telefonu 71/ 7776999 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3. Dane osobowe będziemy przetwarzać w celach:
1) realizacji czynności poprzedzających zawarcie umowy, spełnienia warunków ogłoszonego konkursu ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych, jak i realizacji warunków i zobowiązań określonych w zawartej umowie w związku z przyjęciem oferty jako „przyjmujący zamówienie” na podstawie prawnej określonej w art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej;
2) wywiązania się z ustawowych obowiązków, jakie spoczywają na Administratorze w szczególności wynikających z przepisów podatkowych, m.in na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, jak i wymogu prowadzenia Ksiąg rachunkowych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
3) przesłankami legalizującymi przetwarzanie danych osobowych na gruncie „RODO” w odniesieniu do celów wskazanych z ppkt 1 - 2 jest art. 6 ust. 1 lit. b i c;
4) dane osobowe mogą być również przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, gdzie przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. f. Taki cel przetwarzania danych osobowych może wystąpić w przypadku konieczności podjęcia działań związanych z potencjalnym wyegzekwowaniem zaległych należności wskutek niedotrzymania warunków umowy. Prawnie uzasadniony interes administratora do przetwarzania danych osobowych będzie wynikać z możliwości podejmowania dalszych czynności przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa.
4. Przekazane dane będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: uprawnionym podmiotom, organom w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, firmom współpracującym, które świadczą usługi na rzecz administratora w obszarach obsługi prawnej, bezpieczeństwa informacji, z którymi zostały zawarte umowy przetwarzania danych w imieniu administratora (np. dostawcy usług IT, hostingowych, serwisanci urządzeń, podmioty obsługujące zadania księgowo - kadrowe), Poczta Polska.
5. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania i realizacji umowy. Po jej wygaśnięciu przez okres minimum 5 lat w zakresie wymaganym przepisami prawa do celów podatkowych. Liczy się go od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku lub innych należności. Po tych terminach dane będą usuwane lub niszczone, chyba, że inne przepisy prawa będą nakładać obowiązek dłuższego ich przechowywania. W przypadku podejmowania działań prawnych w celu odzyskania należności, termin ten będzie wynikał z okresu przedawnienia roszczeń.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania jak i żądania ich usunięcia, ale w określonych przypadkach. Przysługuje również prawo do wniesienia sprzeciwu ze względu na szczególną sytuację osoby, której dane są przetwarzane w odniesieniu do celu określonego w pkt 3 - ppkt 4.
8. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych narusza przepis „RODO” przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9. Podanie danych jest warunkiem koniecznym do zawarcia umowy, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i niezbędne do realizacji zawartej umowy. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwości jej zawarcia.
10. Dane udostępnione nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, które mogą wywołać określony skutek prawny, w tym w formie profilowania.
INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku ze świadczeniem usług na rzecz „Zleceniodawcy” jest TELERADIUS Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 54 – 412), ul. Klecińska 182, telefon 71/ 7776999, adres skrzynki poczty elektronicznej: biuro@teleradius.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt z nim możliwy jest za pośrednictwem adresu skrzynki poczty elektronicznej: iod@teleardius.pl, numeru telefonu 71/ 7776999 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3. Dane osobowe będziemy przetwarzać w celach:
1) realizacji czynności poprzedzających zawarcie umowy, spełnienia warunków jak i realizacji zobowiązań określonych w zawartej umowie w związku z podjęciem współpracy o realizowaniu usługi na rzecz Administratora, m.in. w oparciu o art. 750 (umowa o świadczenie usług), art. 734 (umowa zlecenie) na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
2) wywiązania się z ustawowych obowiązków, jakie spoczywają na Administratorze w szczególności wynikających z przepisów podatkowych, m.in na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, jak i wymogu prowadzenia Ksiąg rachunkowych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
3) przesłankami legalizującymi przetwarzanie danych osobowych na gruncie „RODO” w odniesieniu do celów wskazanych z ppkt 1 – 2 jest art. 6 ust. 1 lit. b i c;
4) dane osobowe mogą być również przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, gdzie przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. f. Taki cel przetwarzania danych osobowych może wystąpić w przypadku konieczności podjęcia działań związanych z potencjalnym wyegzekwowaniem zaległych należności wskutek niedotrzymania warunków umowy. Prawnie uzasadniony interes administratora do przetwarzania danych osobowych będzie wynikać z możliwości podejmowania dalszych czynności przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa.
4. Przekazane dane będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: uprawnionym podmiotom, organom w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, firmom współpracującym, które świadczą usługi na rzecz administratora w obszarach obsługi prawnej, bezpieczeństwa informacji, z którymi zostały zawarte umowy przetwarzania danych w imieniu administratora (np. dostawcy usług IT, hostingowych, serwisanci urządzeń, podmioty obsługujące zadania księgowo - kadrowe), Poczta Polska.
5. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania i realizacji umowy. Po jej wygaśnięciu przez okres minimum 5 lat w zakresie wymaganym przepisami prawa do celów podatkowych. Liczy się go od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku lub innych należności. Po tych terminach dane będą usuwane lub niszczone, chyba, że inne przepisy prawa będą nakładać obowiązek dłuższego ich przechowywania. W przypadku podejmowania działań prawnych w celu odzyskania należności, termin ten będzie wynikał z okresu przedawnienia roszczeń.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania jak i żądania ich usunięcia, ale w określonych przypadkach. Przysługuje również prawo do wniesienia sprzeciwu ze względu na szczególną sytuację osoby, której dane są przetwarzane w odniesieniu do celu określonego w pkt 3 - ppkt 4.
8. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych narusza przepis „RODO” przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9. Podanie danych jest warunkiem koniecznym do zawarcia umowy, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i niezbędne do realizacji zawartej umowy. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwości jej zawarcia.
10. Dane udostępnione nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, które mogą wywołać określony skutek prawny, w tym w formie profilowania.
INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach prowadzonej rekrutacji jest TELERADIUS Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 54 – 412), ul. Klecińska 182, telefon 71/ 7776999, adres skrzynki poczty elektronicznej: biuro@teleradius.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt z nim możliwy jest za pośrednictwem adresu skrzynki poczty elektronicznej: iod@teleardius.pl, numeru telefonu 71/ 7776999 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3. Dane osobowe zbierane są w celu realizacji przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego i nie będą przetwarzane do celu przyszłej rekrutacji. Będziemy je przetwarzać na podstawie prawnej:
a) określonej w art. 22¹§1 i §4 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, przesłanką legalizującą przetwarzanie danych osobowych na podstawie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. b i c (przetwarzanie niezbędne do realizacji czynności przed zawarciem umowy, w przypadku konieczności zrealizowania uprawnienia lub obowiązku wynikającego z przepisów prawa);
b) określonej w z art. 22¹ª§1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, przesłanką legalizującą przetwarzanie danych osobowych na podstawie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. a, w przypadku przetwarzania Pani/Pana innych danych osobowych, gdzie wymagane jest wyrażenie zgody;
c) określonej w art. 22¹ᵇ§1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, przesłanką legalizującą przetwarzanie danych osobowych na podstawie „RODO” jest art. 9 ust. 2 lit. a, jeżeli w przesłanych dokumentach zawarte są dane, o których jest mowa w art. 9 ust. 1 „RODO” (szczególne kategorie), które zostały przekazane z własnej inicjatywy w oparciu o Pani/Pana zgodę na ich przetwarzanie.
4. Przekazane dane będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: uprawnionym podmiotom, organom w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, firmom współpracującym, które świadczą usługi na rzecz administratora w obszarach obsługi prawnej, bezpieczeństwa informacji, firmom, z którymi zostały zawarte umowy przetwarzania danych w imieniu administratora (np. dostawcy usług IT, hostingowych, serwisanci urządzeń, podmioty obsługujące zadania księgowo - kadrowe), Poczta Polska.
5. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacji będą przechowywane do czasu jej zakończenia, a następnie w terminie 30 dni protokolarnie niszczone. Dane osobowe wyłonionego kandydata do zatrudnienia będą dalej przetwarzane w ramach zawartej umowy i zostaną dołączone do akt osobowych.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Przysługuje również prawo żądania ich usunięcia w określonych przypadkach, kiedy została wyrażona zgoda na ich przetwarzanie. Można również skorzystać z prawa do przenoszenia danych w przypadku spełnienia określonych wymogów i możliwości technicznych, dla których wyrażono zgodę na ich przetwarzanie.
8. Zgoda na przetwarzanie dodatkowych danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie. Jej cofnięcie nie będzie wpływało na zgodność z prawem ich przetwarzania przed wycofaniem zgody. Może ono mieć następującą formę: „Wycofuję zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ………………., udzieloną w dniu…………w celu………….,podpis osoby, której dane dotyczą”.
9. Jeżeli Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych narusza przepisy „RODO” przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
10. Podanie danych osobowych w celu realizacji rekrutacji, wynikające z art. 22¹§1 i §4 Kodeksu pracy są wymogiem ustawowym, określone w podanym przepisie prawa i niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
11. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, które mogą wywołać określony skutek prawny, w tym w formie profilowania.
INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z zatrudnieniem jest TELERADIUS Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 54 – 412), ul. Klecińska 182, telefon 71/ 7776999, adres skrzynki poczty elektronicznej: biuro@teleradius.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt z nim możliwy jest za pośrednictwem adresu skrzynki poczty elektronicznej: iod@teleardius.pl, numeru telefonu 71/ 7776999 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z zatrudnieniem jest wypełnianie obowiązków prawnych jakie spoczywają na pracodawcy, wobec pracownika. Podstawami prawnymi ich przetwarzania będą wówczas:
a) art. 22¹ § 2, 3, 4, art. 94 w związku z art. 114, 229, 234, 235, 237 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jak i ustaw regulujących system ubezpieczeń społecznych, dotyczących podatków dochodowych od osób fizycznych, dla których przesłanką legalizującą ich przetwarzanie na podstawie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. b (czyli wywiązanie się z określonych obowiązków prawnych prowadzenia właściwej dokumentacji pracowniczej, wykonywania szczególnych praw w obszarze prawa pracy, badań profilaktycznych, zgłaszania i dokumentowania wypadków w pracy, zabezpieczenia społecznego i interesów osoby zatrudnionej, podejmowania środków prawnych w skutek wyrządzenia szkody - jakie spoczywają na administratorze danych).
4. Dane osobowe mogą być również przetwarzane na podstawach prawnych:
a) w przypadku innych danych osobowych niż te, które wynikają z obowiązków prawnych pracodawcy - wyrażonej zgody określonej w art. 22¹ª§1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy a przesłanką legalizującą ich przetwarzanie na podstawie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. a;
b) w przypadku przekazanych z inicjatywy Pani/Pana, o których jest mowa w art. 9 ust. 1 „RODO” (szczególne kategorie), konieczna będzie również zgoda na ich przetwarzanie, na podstawie art. 22¹ᵇ§1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy a przesłanką legalizującą ich przetwarzanie na podstawie „RODO” jest wówczas art. 9 ust. 2 lit. a;
5. Przekazane dane będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: uprawnionym podmiotom, organom w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, firmom współpracującym, które świadczą usługi na rzecz administratora w obszarach obsługi prawnej, bezpieczeństwa informacji, wykonujących badania profilaktyczne, szkolenia, firmom, z którymi zostały zawarte umowy przetwarzania danych w imieniu administratora (np. dostawcy usług IT, hostingowych, serwisanci urządzeń, podmioty obsługujące zadania księgowo - kadrowe), Poczta Polska.
6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Dane osobowe gromadzone w związku z zatrudnieniem (akta osobowe) będą przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł, chyba że odrębne przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dokumentacji pracowniczej. Dokumenty służące do ustaleń podstawy wymiaru emerytury lub renty, finansowo- księgowe, potwierdzające opłacanie składek ZUS, będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i mogą wynosić 50, 10 lub 5 lat, po tym okresie będą podlegać protokolarnemu zniszczeniu. W przypadku podejmowania czynności związanych z dochodzeniem należności finansowych wskutek wyrządzenia szkody, będą przechowywane na czas niezbędny do przedawnienia ustawowych terminów tych procedur pranych lub do momentu zakończenia postępowania.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Przysługuje również prawo żądania ich usunięcia w określonych przypadkach, kiedy została wyrażona zgoda na ich przetwarzanie. Można również skorzystać z prawa do przenoszenia danych w przypadku spełnienia określonych wymogów i możliwości technicznych w odniesieniu do tych zebranych na podstawie określonej w pkt. 4a i 4b.
9. Zgoda na przetwarzanie dodatkowych danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie. Jej cofnięcie nie będzie wpływało na zgodność z prawem ich przetwarzania przed wycofaniem zgody. Może ono mieć następującą formę: „Cofam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ………………., udzieloną w dniu…………w celu………….,podpis osoby, której dane dotyczą”.
10. Jeżeli Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych narusza przepisy „RODO” przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
11. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z określonych przepisów prawa jest wymogiem ustawowym i konieczne do nawiązania stosunku pracy i wywiązania się z obowiązków prawnych nałożonych na pracodawcę. Podanie innych danych jest dobrowolne.
12. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, które mogą wywołać określony skutek prawny, w tym w formie profilowania.
INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją umowy o wykonywanie usługi w zakresie udzielana świadczeń zdrowotnych w postaci diagnostyki obrazowej za pomocą systemów teleinformatycznych, jest TELERADIUS Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 54 – 412), ul. Klecińska 182, telefon 71/ 7776999, adres skrzynki poczty elektronicznej: biuro@teleradius.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt z nim możliwy jest za pośrednictwem adresu skrzynki poczty elektronicznej: iod@teleardius.pl, numeru telefonu 71/ 7776999 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3. Dane osobowe będziemy przetwarzać w celach:
1) realizacji czynności poprzedzających zawarcie umowy, spełnienia warunków jak i realizacji zobowiązań określonych w zawartej umowie w związku z podjęciem współpracy o realizowaniu świadczenia zdrowotnego na rzecz TELERADIUS Spółka z o.o. w oparciu o podstawy prawne, jak: art. 750 (umowa o świadczenie usług), lub art. 734 (umowa zlecenie) określone w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
2) wywiązania się z ustawowych obowiązków, jakie spoczywają na Administratorze w szczególności wynikających z przepisów podatkowych, m.in na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, ustawy z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, odprowadzania stosownych składek do ZUS, na podstawie ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych, czy też wymogu prowadzenia Ksiąg rachunkowych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości;
3) przesłankami legalizującymi przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO”, w odniesieniu do celów wskazanych z ppkt 1 – 2, jest art. 6 ust. 1 lit. b i c;
4) dane osobowe mogą być również przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, gdzie przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. f. Taki cel przetwarzania danych osobowych może wystąpić w przypadku konieczności podjęcia działań związanych z potencjalnym wyegzekwowaniem należności w skutek niedotrzymania warunków umowy, konieczności zapłaty kar umownych, podjęcia działań w związku z wyrządzoną szkodą mająca związek z realizowaną usługą. Prawnie uzasadniony interes administratora do przetwarzania danych osobowych będzie wynikać z możliwości podejmowania dalszych czynności przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa.
4. Przekazane dane będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: uprawnionym podmiotom, organom w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, firmom współpracującym, które świadczą usługi na rzecz administratora w obszarach obsługi prawnej, bezpieczeństwa informacji, NFZ, podmiotom leczniczym współpracującym w obszarze udzielanych świadczeń zdrowotnych, podmiotom, z którymi zostały zawarte umowy przetwarzania danych w imieniu administratora (np. dostawcy usług IT, hostingowych, serwisanci urządzeń, podmioty obsługujące zadania księgowo - kadrowe), Poczta Polska.
5. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania i realizacji umowy. Po jej wygaśnięciu przez okres minimum 5 lat w zakresie wymaganym przepisami prawa do celów podatkowych. Liczy się go od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku lub innych należności. Po tych terminach dane będą usuwane lub niszczone, chyba, że inne przepisy prawa będą nakładać obowiązek dłuższego ich przechowywania. W przypadku podejmowania działań prawnych w celu odzyskania należności, termin ten będzie wynikał z okresu przedawnienia roszczeń.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania jak i żądania ich usunięcia, ale w określonych przypadkach. Przysługuje również prawo do wniesienia sprzeciwu ze względu na szczególną sytuację osoby, której dane są przetwarzane w odniesieniu do celu określonego w pkt 3 - ppkt 4.
8. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych narusza przepis „RODO” przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9. Podanie danych jest warunkiem koniecznym do zawarcia umowy, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i niezbędne do realizacji zawartej umowy. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwości jej zawarcia.
10. Dane udostępnione nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, które mogą wywołać określony skutek prawny, w tym w formie profilowania.
INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem korespondencji przy wykorzystaniu adresów poczty elektronicznej, jest TELERADIUS Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 54 – 412), ul. Klecińska 182, telefon 71/ 7776999, adres skrzynki poczty elektronicznej: biuro@teleradius.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt z nim możliwy jest za pośrednictwem adresu skrzynki poczty elektronicznej: iod@teleardius.pl, numeru telefonu 71/ 7776999 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celach:
a) prowadzenia komunikacji za pomocą poczty elektronicznej w związku z funkcjonowaniem adresu w domenie @teleradius.pl, w tym przeglądania otrzymywanych wiadomości i udzielania odpowiedzi na zainicjowaną komunikację, na podstawie prawnej wynikającej z art. 60-65¹ Kodeksu cywilnego (oświadczenie woli – własna inicjatywa i chęć kontaktu z firmą TELERADIUS), dla której przesłanką legalizującą przetwarzanie danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. a (zgoda) w związku z art. 18 ust. 1 pkt 1 i 6 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
b) realizacji czynności poprzedzających zawarcie umowy jak i do jej wykonania (np. w związku z rekrutacją, realizowaną umową o pracę, prowadzenia korespondencji w związku z postanowieniami wynikającymi z zawartych umów na gruncie prawa cywilnego), dla potrzeb zachowania prawidłowej organizacji pracy i wywiązywania się z określonych obowiązków spoczywającym na pracodawcy, zleceniodawcy, wówczas podstawy prawne ich przetwarzania będą wynikać z takich ustaw jak, np. Kodeks pracy, art. 734-750 Kodeks cywilny (umowa zlecenie, umowa o współpracy);
c) wywiązania się z określonych obowiązków i zadań , które kształtują wzajemne realizacje pomiędzy innymi podmiotami leczniczymi, pracownikami, osobami świadczącymi usługi, pacjentami a TELERADIUS Spółka z o.o. – podmiotem wykonującym działalność leczniczą, np. poprzez realizację dostępu do dokumentacji medycznej, do kontaktu z uprawnionymi podmiotami sprawującymi nadzór nad działalnością podmiotu leczniczego, wówczas podstaw prawnych należy wskazywać w takich ustawach jak, np.: o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, o działalności leczniczej;
d) przesłankami legalizującymi przetwarzanie danych osobowych, do celów wskazanych powyżej, na gruncie „RODO” będzie art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 9 ust. 2 lit. h.
4. Przekazane dane będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: uprawnionym organom, podmiotom w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, NFZ, firmom współpracującym, które świadczą usługi na rzecz administratora w obszarach obsługi prawnej, bezpieczeństwa informacji, z którymi zostały zawarte umowy przetwarzania danych w imieniu administratora (np. dostawcy usług IT, hostingowych, serwisanci urządzeń, podmioty obsługujące zadania księgowo - kadrowe), podmiotom leczniczym w celu zachowania ciągłości prawidłowego leczenia, pacjentom lub osobom przez nich upoważnionych jeżeli będzie to miało związek z udostępnianiem drogą elektroniczną dokumentacji medycznej.
5. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Administrator przechowuje dane osobowe wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji ich celu przetwarzania a następnie je usuwa. W przypadku cofnięcia zgody na ich dalsze przetwarzanie zostaną niezwłocznie usunięte. W odniesieniu do realizacji umów, świadczenia usług zdrowotnych dane osobowe są przechowywane przez czas niezbędny do ich realizacji, a po jej zakończeniu będą przetwarzane przez okres potrzebny na wykazanie prawidłowości wykonania obowiązków, do upływu terminów wskazanych w przepisach prawa. Okres ten będzie różny i może wynosić do 5 lat licząc od początku roku następującego po roku, w którym podjęto określone czynności, wykonywano obowiązki, zrealizowano usługę, następnie będą usuwane.
7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie. Jej cofnięcie nie będzie wpływało na zgodność z prawem ich przetwarzania przed wycofaniem zgody. Może ono mieć następującą formę: „Cofam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ………………., udzieloną w dniu…………w celu………….,podpis osoby, której dane dotyczą”.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Można również skorzystać z prawa do usunięcia danych w określonych przypadkach.
9. Jeżeli Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych narusza przepis „RODO” przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
10. Podanie danych osobowych w celu określonym w pkt 3a jest dobrowolne, jednocześnie ich brak powoduje niemożliwość kontaktu i wymiany korespondencji, w przypadku celów określonym w pkt 3b i 3c podanie danych jest warunkiem koniecznym do zainicjowania rekrutacji, zawarcia i wykonywania umowy, realizacji zobowiązań administratora w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwości wywiązania się z określonych postanowień umownych jak i obowiązków prawnych.
11. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, które mogą wywołać określony skutek prawny, w tym w formie profilowania.
INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, gromadzeniem i udostępnianiem dokumentacji medycznej jest TELERADIUS Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 54 – 412), ul. Klecińska 182, telefon 71/ 7776999, adres skrzynki poczty elektronicznej: biuro@teleradius.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt z nim możliwy jest za pośrednictwem adresu skrzynki poczty elektronicznej: iod@teleardius.pl, numeru telefonu 71/ 7776999 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3. Jako podmiot wykonujący działalność leczniczą przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe w celach: zachowania ciągłości udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie diagnostyki obrazowej na rzecz innych podmiotów leczniczych za pośrednictwem systemów teleinformatycznych, zbierania, przechowywania, udostępniania dokumentacji medycznej.
4. Podstawami prawnymi, które uprawniają nas do ich przetwarzania są:
a) art. 3 ustawy z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia;
b) art. 24, 25, 26, 27, 29 ustawy z dnia 06 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
c) art. 3 ust. 1 w związku z art. 4 ust 1 pkt. 1 i art. 22 ust. 5 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej;
d) § 1 w związku z § 3, 4 i 5 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 kwietnia 2019 r. w sprawie standardów organizacyjnych opieki zdrowotnej w dziedzinie radiologii i diagnostyki obrazowej wykonywanej za pośrednictwem systemów teleinformatycznych;
e) przesłankami legalizującymi ich przetwarzanie na podstawie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c - czyli wywiązywanie się z określonych obowiązków prawnych, wykonywania szczególnych uprawnień, jak i art. 9 ust. 2 lit. h - czyli w związku z zapewnianiem opieki zdrowotnej, diagnozy medycznej.
5. Przekazane dane będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: uprawnionym organom, podmiotom w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, w szczególności podległych Ministrowi Zdrowia, NFZ, Rzecznikowi Praw Pacjenta, firmom współpracującym, które świadczą usługi na rzecz administratora w obszarach obsługi prawnej, bezpieczeństwa informacji, firmom, z którymi zostały zawarte umowy przetwarzania danych w imieniu administratora (np. dostawcom usług IT, hostingowych, serwisantom urządzeń), innym podmiotom leczniczym w celu zachowania procesu ciągłości udzielania świadczeń zdrowotnych, osobom upoważnionym przez samego pacjenta, Poczcie Polskiej.
6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres:
a) 20 lat w ramach zgromadzonej dokumentacji medycznej w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, okres ten liczy się od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu w dokumentacji medycznej;
b) 5 lat w przypadku skierowań na badania lub zleceń lekarza, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym udzielono świadczenia zdrowotnego;
c) po upływie okresów wskazanych powyżej dokumentacja medyczna będzie protokolarnie niszczona, może być również przed jej zniszczeniem wydana pacjentowi lub innym uprawnionym osobom.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
9. Jeżeli Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych narusza przepisy „RODO” przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
10. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym ze wskazanych powyżej przepisów prawa jest wymogiem ustawowym i koniecznym do prawidłowego wykonania świadczeń zdrowotnych, w tym do udostępniania dokumentacji medycznej. Niepodanie tych danych może być m.in. podstawą do niewykonalności realizacji obowiązku podmiotu leczniczego w zakresie udostępniania dokumentacji medycznej.
11. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, które mogą wywołać określony skutek prawny, w tym w formie profilowania.
INFORMACJA ADMINISTRATORA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzoną działalnością w zakresie przekazywanych informacji handlowych, jest TELERADIUS Spółka z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 54 – 412), ul. Klecińska 182, telefon 71/ 7776999, adres skrzynki poczty elektronicznej: biuro@teleradius.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt z nim możliwy jest za pośrednictwem adresu skrzynki poczty elektronicznej: iod@teleardius.pl, numeru telefonu 71/ 7776999 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3. Celem przetwarzania danych osobowych jest przekazywanie informacji o świadczonej usłudze związanej z udzielaniem świadczeń zdrowotnych w postaci diagnostyki obrazowej za pomocą systemów teleinformatycznych na wcześniejsze zainteresowanie innego podmiotu leczniczego. W ramach tej informacji mogą być przekazane dane o aktualnej formie świadczenia tej usługi, cennikach i innych aktywnościach związanych z naszą ofertą handlową lub budowaniem wzajemnych relacji z „podmiotami zlecającymi”. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym celu jest art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, ale pod warunkiem wyrażenia wcześniejszej zgody na przekazywanie takiej informacji, wskazującej dopuszczalne kanały komunikacji tj. poczta elektroniczna, telefon, inna forma. Przesłanką legalizująca na ich przetwarzanie na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. a (zgoda) w odniesieniu do korzystania ze środków komunikacji elektronicznej lub przy wykorzystaniu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.
4. Przekazane dane będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: uprawnionym podmiotom, organom w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, firmom współpracującym, które świadczą usługi na rzecz administratora w obszarach obsługi prawnej, bezpieczeństwa informacji, z którymi zostały zawarte umowy przetwarzania danych w imieniu administratora (np. dostawcy usług IT, hostingowych, serwisanci urządzeń, podmioty obsługujące zadania księgowo - kadrowe), Poczta Polska.
5. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe będą przechowywane do momentu cofnięcia zgody, następnie usuwane, chyba, że inne przepisy prawa będą nakładać obowiązek dłuższego ich przechowywania.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania jak i również prawo żądania ich usunięcia w związku z wyrażoną zgodą na ich przetwarzanie.
8. Wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie. Jej cofnięcie nie będzie wpływało na zgodność z prawem ich przetwarzania przed wycofaniem zgody. Może ono mieć następującą formę: „Cofam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ………………., udzieloną w dniu…………w celu………….,podpis osoby, której dane dotyczą”.
9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych narusza przepis „RODO” przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
10. Podanie danych jest dobrowolne w związku z koniecznością wyrażenia zgody. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwości przekazywania informacji handlowych.
11. Dane udostępnione nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, które mogą wywołać określony skutek prawny, w tym w formie profilowania.
Adres
Telefon kontaktowy
Copyright © 2024 Teleradius. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Adres
Telefon kontaktowy
LinkedIn
Copyright © 2023 Teleradius.
Wszelkie prawa zastrzeżone.